Záruční podmínky a reklamace
Záruční doba a záruční list
Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem a činí 24 měsíců. Záruční doba je uvedena u každého zboží v jeho popisu. Pokud k danému výrobku existuje záruční list, pak je vystaven v den prodeje zboží. V případě, že záruční list neexistuje, slouží jako záruční list daňový doklad. V tomto případě začíná záruční doba běžet dnem uskutečněného zdanitelného plnění, uvedeným v daňovém dokladu.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží ( nebo jeho dílů ) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku v takovém případě nelze považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat. Zákazník má právo vrátit výrobek bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí.
Reklamace
V případě, že zákazník objevil na zakoupeném zboží v průběhu záruční doby vadu, která nebyla způsobena jeho nevhodným používáním, ale vadou výrobku samotného, má v záruční době právo na reklamaci zboží.
Postup reklamace
Zboží je nutné zasílat v originálním obalu nebo vyhovujícím přepravním obalu, protože dodavatel neručí za případné mechanické poškození před přijetím zboží. Spolu se zbožím zašle zákazník kopii dokladu, kterým prokazuje dodavatele reklamovaného zboží a kopii, popřípadě originál záručního listu.
Dodavatel posoudí oprávněnost reklamace vady na zboží a po posouzení vyrozumí zákazníka telefonicky či emailem o způsobu vyřízení reklamace. Následně bude zákazník vyzván k vyzvednutí reklamovaného zboží, popřípadě sjednán způsob doručení zboží zákazníkovi. Lhůta pro vyřízení reklamace je dle zákona č. 634/1992 Sb. třicetidenní.
Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné pro všechny obchody uzavírané mezi dodavatelem a zákazníkem. Dodavatel si vyhrazuje právo obchodní podmínky měnit.